BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, June 22, 2010

Ya Allah..
Kau temukan lah aku dengan insan yang menyintaiku keranaMu..
Yang melabuhkan cintanya kepadaMu..
Kerana aku telah penat dalam perjuangan mencari cinta manusia..
Yang penuh kesementaraan..
Dimanakan keikhlasan mereka?
Aku tahu..
Kau temukan ku dengan insan yang salah..
Agar kelak aku akan ditemukan dengan insan yang benar2 ikhlas terhadapku..
Namun...
Jauh disudut hatiku terlalu penat Ya Tuhanku...
Mendambakan cinta manusia ini...
Yang penuh dengan seribu tanda tanya..
Ku temui cintaMu yang sejati..
Sesungguhnya hanya Kau lah yang setia padaKu..
Yang selalu ada di setiap waktuku...
Ya Allah...
Kau peliharalah imanku..
Agar aku tidak lagi alpa serta leka..
dengan arus dunia yang tidak membawa apa-apa..
Ya Allah..
Jauhkan lah perasaan ini jika dia bukan ditakdirkan utkku...
Hanya padaMu tempatku memohon...
Peliharalah maruahku dan maluku..
Agar tidak terlihat oleh org..
hilangkanlah kekusutan yang bermain di fikiranku Ya Allah..
Tetapkanlah mindaku dan fikiranku hanya padaMu..
Amin yarobbalalamin..

0 comments: