BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, June 12, 2010

Aku masih tak leh tdo..aku teringat kt die..terlalu byk kenangan kami bersama..apakah masih ada peluang utk kami kembali bersama?hmm..terlalu kuat ingatan ni..sukar utk aku melupakan die..apakah yang dia sedang buat sekarang ek?trase nak je aku kol die..tapi...hmm biarlah..aku xnak nampak sgt aku terhegeh2 kt die..tapi..semakin lame aku jd semakin windu kt die..setiap tempat aku penuh ngan kenangan bersamanya..hmm..abg..adakah abg jua merindui leen?hmm..leen windukan abg..setiap saat wajah abg sentiase diminda..sentiase tersenyum dan buat leen ketawa..masih adakah peluang utk kite bersama..perbaiki hubungan yang lalu...hmm..aku rase sayu sgt..walaupun ramai yang nak rapat ngan aku sekarang ni..tapi hati aku tertutup..aku x trase nk cr pengganti dirinya..biarlah aku begini...meniti hari2 sepi tanpamu..air mata ni da kering utk meratapi semua nie..aku taw..aku kene tempuh sume nie..sebagai suratan azali..aku taw sape diri aku...sememangnya aku x layak utk berada disisinya..namun, jauh disudut hatiku masih menyayanginya..tapi..apakan dayaku..aku hanya insan yang lemah...:(

0 comments: