BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, July 15, 2010

adakah terlalu pantas???

adakah terlalu cepat untuk merasakan sedemikian?
aku mahu lupakan segalanya..
aku mahu lupakan kesakitan yang aku rasa sebelum ini..
aku mahu bahagia..
tapi..hati ini masih terasa...
namun..kini...
aku berasa bahagia..
kerana hadirnya dia sebagai sabahatku..
tak ku sangka..
perkenalan yang tak terduga...
kami kekal menjadi sahabat...
tapi...
aku takut...
aku masih terasa...
sakitnya...luka dulu..
aku mahu terus begini..
walaupun hati ini..
meronta...
bersabarlah wahai hati...
jika ini takdir Allah...
akan bertaut jua hati kami...
tapi..masa ini..
kami masih kekal..
sebagai sahabat....
aku tidak mahu terburu-buru..
aku tidak mahu dikatakan mahu mencari sandaran untuk kelukaan dulu...
aku mahu ia tulus dari hati...
ikhlas dari jiwa...
luhur dari sanubari ini...
kesilapan lama tak akan kuulangi kali ini...
kelak aku tidak akan terburu-buru....
Ya Allah....
Kau peliharalah aku...
dari dikaburi...
Aku dambakan keberkatanmu...
dalam mencari teman...
Amin~~

0 comments: